Bra dag, feberfri tjej!

Idag har vi haft en toppendag tillsammans med Peter & Jasmine!
Dels för att Thea ÄNTLIGEN är FEBERFRI efter 8 dagar med feber:)
Hostan osådär är ju kvar, men det går ju åt rätt håll!

Vi åkte upp till Filipstad för att gå på marken som resten av sveriges befolkning gjorde i det fina vädret...
Thea & jag åkte en karusell osådär sen satt hon mest i vagnen och sov..
Tar på krafterna att vara sjuk! Vi shoppade inget märkvärdigt utan vi nöjde oss med en hög strumpor & en ballong.

När vi kom hem till mig gjorde vi iordning potatisgratäng, sallad & fläskfilé.
GOTT! Sen sattes det igång med & göra tårta här mitt i all stök :)
Jasmine fyllde 4 i veckan och klart hon ville fira med tårta tillsammans med sin pappa,
en prinsesstårta ville hon göra, sagt & gjort!

Ett väldigt bra resultat med tanke på att den är gjord av en 4 åring måste jag säga!



Thea somnade som en stock efter denhär dagen, hon snarkade vidare trotts att jag var nyss inne & kollade till henne så inte febern kommit tillbaka & hon vakna inte ens trotts att jag snubbla på leksaker, tände lampan & tempade henne i örat..

Inte konstigt att hon är trött för hon kämpade verkligen in i det sista med att göra allt som Jasmine gör, märks tydligt hur mindre barn ser upp till stora barn!!

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och bebisen i magen

Vad skönt att febern har gett med sig.. Hoppas det håller i sig!

2010-09-15 @ 18:27:10
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0