Badhus, sjukt barn, städ efter barn.

Lite om vår helg:
Jag har skrivit klart den uppgift till skolan som ska vara inlämnad imorron, bara skicka in den men de gör jag sen när jag kört rättstavningsprogrammet på Peters dator. Min har ju engelskt word så då funkar det inte så bra att rätta!

Vi har haft Peter & Jasmine här hela helgen. Dom ger varann väldigt bra idéer domdär tjejerna!
Härliga mornar har vi haft iallafall, tjejerna vakna tidigt och har då dundrat igång med ett tvåmannaband!
Väldigt sött, Jasmine på keyboard på maxvolym OCH trummor samtidigt, och Thea som dampar loss på en telefon som bara för massa ljud.. Haha.. Nu har jag ägnat en stund åt att fylla upp backarna på nytt för att kunna få fram en golvyta att dammsuga! :)

På förmiddagen åkte vi till badhuset, jag har ju inte vart på det nya innan idag!
Men det var kul där faktiskt :) Vi var bara där nån timme, vi blev hungriga & trötta.
Och dessutom när vi kom hem så hade Thea plötsligt feber?
Trodde de var nåt tillfälligt så jag la henne så hon fick sova en stund men nu har hon 38,1 i temp.
Typiskt! Vad spökar denna gång? Mer tänder kanske?
Hoppas det går snabbt över för jag vill inte hamna efter i skolan, domhär inneveckorna känns ju ganska viktiga att vara med på för att bli tillräckligt insatt för att klara av studierna på egen hand hemifrån sen.

Nä, ägna lite tid åt min sjukling & sen försöka städa lite mer kanske.

Kommentarer
Postat av: jessica

skönt att vara tillbaka i din blogg, har inte haft interne på några veckor så missat maaassor. hur går skolan och flytten? hur är örebro? hälsa lilla thea, snart vill ja komma in och hälsa på er! kraam

2010-09-19 @ 19:47:37
Postat av: Matilda o Tintin

haha... vänta tills Tintin får entra bandet!! :-D

2010-09-20 @ 00:57:16
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Lene

Låter som om ni har haft en trevlig helg!! Tråkigt att lilltjejen e sjuk igen. Hoppas de har gått över nu!? skulle ha ringt dej i helgen men har haft massa annat och haft extra hund hemma och lite sånt...men snart hoppas ja att de kan lugna ner sej för ett par dagar så man hinner avverka lite viljor! =)

Kram kram

2010-09-20 @ 19:48:51
URL: http://karatelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0