Typiskt..

Nu har jag varit ledig från Lia:n i två dagar, men Thea har feber & är genomförkyld så det får bli att ringa till Muttern imorron och meddela att jag blir hemma då också..
Jag får ta igen mina timmar vid ett annat tillfälle helt enkelt för jag kan ju inte hjälpa att hon är sjuk..

I samband med detta har vi även fått något el-fel i lägenheten vi bor i..
De blev kolsvart här igår kväll när jag bara Thea så det fick bli att tända ljus överallt & fixa med säkring!
Sen när Peter kom hem inatt så fråga han om jag visste att det var strömlöst igen?
Nääe, klart jag inte visste..men med tanke på att värmen kommer från en luftvärmepump & el element så krävs ju el för att det ska bli varmt.. En elkille va här idag och konstatera att elementet nere i hallen ska bytas ut..

Men nu på kvällen så märker jag att inga element funkar här uppe nu heller helt plötsligt?
Så Theas rum är lite kyligt..men hon har pyjamas & täcke på sig och med tanke på febern äre nog bra att det är lite svalt..

Krångel krångel!

För övrigt så har jag ingenting att klaga på!
Me so happy ;) Stor-Älskling & jag har massa spännande och roliga händelser att se fram emot ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste bara fråga? Har du gjort dig av med din hund eller?

2010-10-17 @ 00:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0