Mycke bla bla här..

Har haft fullt upp på senare tid med min LIA.
Det är ganska intressant faktiskt och jag tror att jag kommer trivas med den utbildning som jag valt.
Man har en hel del tankar att reflektera över efter ett arbetspass där iallafall!

Fast hemsysslor & fritid har ju knappast existerat.
Har åkt hemifrån på morron och kommit hem på kvällen så då är de bara duscha, äta sen sova som gäller, har haft ett par 12-timmars pass pluss totalt en timmes restid så det är inte mycke tid hemma! Men som tur är så har både mamma & Peter vart snälla och lagat matlådor och hjälpt mig med Thea så det har funkat bra faktiskt!

Idag är jag ledig, och det känns skönt! Sol och lite snö, fint!
Gick upp tidigt idag för att hinna med lite bra saker när jag väl var ledig.
Har hunnit med både tvätt, disk,dammat, golv i hela lgh, badrummet änsålänge!

Jag har även skrivit kontrakt med nya hyresvärden, längtar så tills flytten blir av!
Lite mer än en månad kvar, men det går ju fort :)
Finns nackdelar med såhär öppen planlösning som jag har nu, det är fint och det är skönt med öppna ytor visst, MEN för att det ska vara fint så krävs en extrem ordning.. Och det är svårt att hålla den ordningen har jag märkt så det ser mest stökigt ut här hos oss känns det som..

Peter jobbar & Thea sover middag, men snart när han slutat & hon vaknat så bär det av till Karlstad!
Vi ska kolla efter vinterskor till lillskruttan & kika efter lite maskeradgrejer till Halloween..
SKOJJIT! :)

Lagom snygg när hon äter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0