Månday..

Helgen har vart ganska fattig på intressant innehåll måste jag säga..
Mest vart hemma med Peter & Thea, förutom tagit nån promenad osådär!
Theas humör har nått botten nu på senare tid..det är riktigt kämpigt ibland faktiskt..

Får hon inte som hon vill så slänger hon iväg grejer, eller slänger sig själv på golvet & skriker..
Så att ha med henne på affärer är ingen roligt alls nuförtiden för det slutar alltid med att Thea skriker som en dåre och kastar sig på golvet, så jag får ta henne under armen & gå..

Jag tror ju att hennes dysterhet bottnar i att hennes mage krånglar såsom den gör, hon går ju & håller sig på magen & jämrar sig om att hon har ont, det gör hon både här hemma & på dagis..
Det gör ont i hjärtat på mig att höra dagispersonalen säga att det märks på Thea att hon inte mår bra!
Fast samtidigt så är jag glad att fler än jag ser det..
Men jag kan ju förstå henne, vem orkar gå runt & vara glad och positiv om man har ont eller inte mår bra?

Jag har fått en tid åt henne för återbesök på barnmottagningen, dock är det ju såpass lång väntetid där så dit kommer vi inte förän 1.a november..en annan läkare än sist så nu hoppas jag på lite bättre hjälp!


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och bebisen i magen

Stackars liten.. Inte kul om hon inte mår bra. Hoppas att ni får lite klarhet i vad det kan vara snart då..

2010-10-04 @ 14:06:03
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Angelica

Snuttan då :( inte lätt ! hoppas hon blir bättre snart :)

2010-10-04 @ 15:38:18
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Postat av: Karin

Va härligt! Det är jag m efter 9månader o det FÅR man vara! Väntar m spänning på bilder på både kill o nya lyan! För du vet bara det känns rätt för er är det bara o köra på! Man måste våga lite i livet, det har jag lärt mig :) Hoppas lillfisan kryar på sig oxå!



Kram K

2010-10-04 @ 16:55:36
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Liza

Blir det inte bättre med laktosfritt heller?? Trälit :(

2010-10-04 @ 18:29:24
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och bebisen i magen

Sv: ja att få veta hur dom små tänker hade minsann inte varit helt fel. Särskilt när det är sådana saker som det Casper gör med blommorna.. hade varit kul att få veta hur han tänker där.



Ja hoppas din lilla sessa blir bra fort, inget kul med ont i magen ju...

2010-10-04 @ 21:39:37
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Marih

Sötnosen ♥ Hoppas läkaren kan hjälpa er på någon vänster. Lever själv ett liv med ett barn som har jätte problem med magen och vet hur det kan vara emellanåt :(

2010-10-05 @ 13:20:13
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Therese Prag

Hon är så fin! Hoppas att det blir någon ordning på magen någon gång! :(

2010-10-05 @ 17:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0