Hoppla hoppla..

Efter att ha vart ledig ett par dagar och sedan hemma med sjukt barn i två dagar var jag idag tillbaka på Muttern!
Hon är sågott som frisk, endast lite förkyld nu så imorron får det bli dagis för skitungen..
Idag har hon vart hemma med Peter & Jasmine, första gången Peter har Thea själv men det har ju gått jättebra allting så det känns skönt! Vet inte vem som är tröttast, Peter efter en lång dag med 2 busiga barn eller jag efter en lika lång dag på Muttern?!

Igår var vi ute på landet trotts att Thea va sjuk! Jag stog inte ut med att sitta hemma mer efter att ha suttit här hemma i 3 dagar med sjuk kid på mina lediga dagar+vab dag. Lite lantluft är nog nyttigt tror jag och hon har det väl inte sämre där än hemma känner jag..
Tog en långpromme i skogen så Thea somnade i vagnen, medan hon sov i vagnen så lämna jag stället för att ta en skogstur på Pikki.. Var verkligen skönt att komma ut i solen en stund själv..rensa huvudet & bara ha det gött!!
Lite träningsvärk idag & ömma sittben men det får man ta!

Försökte få Jasmine att våga rida lite också, på shettisen.. Men de ville hon inte..
En annan gång, om hennes mamma var med DÅ skulle hon våga sa hon :)
Thea är ju också skrajj när hon sitter på hästen så blir nog inga vidare häst-tjejer av domdär två iallafall!

Peter va schyst nog att ta kort på mig när jag skulle ta mig upp på hästen, i hopp om ett gott skratt tror jag?
Men jag fuskar ju tydligen som tog kullen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0