Venprovtagning..

Nu är det visst vinter ute, antar att denna snön inte ligger kvar så värst länge..
Men halt var det ute iallafall! Glad att min älskling var snäll nog att fixa med vinterdäck åt mig, särskilt eftersom jag ska ut & åka en bit imorron för att få min praktiska tillämpning i somatik..ta venprover, kolla bodtryck och lite andra bra saker.. Detta ska jag få lära mig på Lindesbergs sjukhus!

På eftermiddagen åkte vi hem till Tim, Alexandra och deras fina Lucas för att hälsa på lite..
Sjukt vad snabbt domdär små växer! Thea tyckte om honom jättemycket, skulle pussa på honom hela tiden och var så himla söt emot honom ♥ Goa domdär små barnen..



Nu är det snart inte mer än en vecka kvar tills vi åker till London förresten! :)
Ser verkligen fram emot det även om det bara är en kortis weekend! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0