Söndag, slödag!

Helgen är snart slut, har haft en ganska lugn helg!
I fredags blev de mest att sitta med studier och skicka in lite inlämningsppgifter för min del, på kvällen blev det lite idolmys med Liza.
I lördags kom Jasmine till oss så jag & peter åkte till badhuset med våra små & så mötte vi upp Peters syster Maria & hennes son Axel.
Thea är fan snabb nu så jag fick mest jaga henne där i badhuset kändes det som men det var roligt att göra nåt!

På kvällen kom Emil & Janina hit, blev en mysig kväll med tacos, glögg & sällskaps spel till sena natten..
Jag var verkligen helt död imorse när Thea ropade, ändå sov hon ända tills klockan var åtta idag :)

Imorron drar min praktik igång igen, på Muttern.
Ska vara där 3 veckor igen nu.

5 dagar kvar tills planet tar oss till London.. ♥
Sitter och ska kolla upp lite biljetter osv till lite vanliga saker man hittar på då man är i London.
Typ Sea life, Madame Tussauds, London Eye.. Smidigt att ha biljetter osv betalt & klart så slipper man dessutom att köa..

Kommer dock sakna denhär lilla skrutten under min mini-semester..



Kommentarer
Postat av: Lene

Låter som att ni har haft en trevlig helg. =)

Förstår om du kommer att sakna henne när du ska bort... jag (vi) kommer att o ta hand om henne så gott vi bara kan =) Ska bli kul!!



Vi hörs under veckan da bruden.

Kram kram

2010-11-14 @ 17:31:35
URL: http://karatelene.blogg.se/
Postat av: Anna



Om du gillar musik så är ett tips: Rock Cirkus.

Det är som Madamme Tussauds men du har ett par lurar på dig och när du vänder dig mot en artistdocka så spelar det musik av den personen. Kanske har ändrats sen 1994 ;) men ja ett tips iaf eller nåt...

2010-11-14 @ 21:47:18
Postat av: Karin

Va kul att åka till London! Det är en sån fin stad! Madame Tussauds är grymt häftigt så det måste ni besöka! Har för mig att det var lätt att hitta med, bara man tog rätt tunnelbana :D

2010-11-15 @ 21:26:31
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: N.

Har precis skummat igenom din blogg, och jag beundrar verkligen hur du hanterat hela situationen.

Jag väntar själv en liten skrutt, helt ensamstående, och jag vet själv hur svåra saker och ting är, men det verkar som att du har klarat dig helt utmärkt och det ger mig kraft. Tack.

Ha så kul i England, förresten!

2010-11-18 @ 11:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0