Ögonläkare & utvecklingssamtal..

Imorse åkte vi till Karlstad där jag fått tid hos ögonläkare efter lååååång väntetid..
Dels för yrseln men först oh främst för den knölen jag har under ögat, det är en vagel som jag haft i över ett år och tidsvis har den skavt och besvärat massor, men just nu på senare tid har det kännts okej så jag har inte brytt mig men nu åkte jag dit när jag ändå hade tiden så.. En vagel ska tydligen opereras bort om man haft den mer än sex månader, men jag sa att det känns så bra nu så då vill jag inte operera.. Men det är ett samtal bort om den skulle börja irritera igen så det känns ju skönt att ha det uppkollat :)

Idag hade vi utvecklingssamtal på Theas dagis, som jag pinsamt nog glömde bort så fröken fick ringa efter mig.. hmm.. typiskt mig! Men de gick ju bra ändå trotts att jag blev sen..
Kollade lite i Theas pärm och det är sjukt vad hon har utvecklats under detta halvår som hon gått där!
Bilderna, hon var en rund & go liten knubbis som kröp runt på golven, hon kunde ju inte gå då ♥
Personalen har ju uppmärksammat en liten microdel av Theas personlighet också- ENVIS! :)
Jag kunde inte göra annat än att le när jag hörde fröken berätta om min lilla donna! Samanfattningsvis så var både jag & personalen nöjda, Thea med tror jag.. Och jag är så stolt över henne!

Theas lilla smile-gropar, krulliga hår & hennes ögon får mig att smälta helt ♥


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Envis men "go" ändå!! Kramiz

2010-11-08 @ 23:30:12
Postat av: Matilda o Tintin

Stolt ska du vara gumman! :-) Men snacka om utveckling!! Man har ju nästa glömt att hon inte gick då.. Stora tjejen ju!!



Bra att du förresten åkte till läkaren trots obesvär.. :-)

2010-11-08 @ 23:37:28
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0