Londonresan i bilder!

Helgen i London var helt perfekt, man hann med mycket mer än vad jag hade trott faktiskt.. Jag hade föreställt mig att London skulle vara stort, att det skulle va svårt att hitta & ta sig fram osv..  Visst, London var jättestort.. Men det var jättelätt och smidigt att ta sig fram med tunnelbanan!

Jag som aldrig flugit stort plan förut såg ju förstås fram emot de, men jag blev åksjuk och mådde illa, dessutom var de inte så kul.. Bara häftigt att starta & landa när man såg så mycket :) Dock vad det ju mörkt när vi åkte men man såg all fin belysning..



På lördagen gjorde vi det mesta som vi hade tänkt att gjort, vi besökte Madame Tussauds. häftigast där var 4D bio! Ni som inte testat borde göra :) Det är 3D biograf fast att det har andra extra effekter som tillkommer, vatten, rök, ånga, tryckluft osv.. Riktigt häftigt, jag var svett efterråt!!

Vi var på Sea Life som är ett stort aquarium, man gick i tunnlar bland alla fiskar, hajar, rockor osv..
Vi gick & kolla på lite gamla byggnader, parker osv..
I Hyde Park hade dom Winter Wonderland! Riktigt påkostad julmarknad!!
Mysigt marknads stånd, charmiga små barer i träkrubbor, karusellerna var julsaker, det var rutschbanor som dom åkte tygsäckar i, en stor isrink där dom åkte skridskor osv osv.. Jättemysigt att bara sitta där & ta en kopp varm choklad och titta på allt!!


    



   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0