jagkantyvärrintehittapånånrubrikjustnu

Nu är även denna veckas pass på Muttern avklarade!
Det har varit långa dagar för Thea på dagis och jag har knappt hunnit umgås med henne nåt alls så nu känns det skönt att vara 3-ledig.. Inte för att det kommer bli så mycket lugn & ro för de, men ändå kunna spendera tid med henne <3

Psykiatrin är verkligen en hel vetenskap, från början när jag började där kände jag mig osäker vad man skulle svara/säga ibland men jag känner nu att jag börjar bli lite säkrare på att hantera vissa situationer på egen hand..
Det är kul att arbeta med människor, och jag har väldigt gullig personal omkring mig som faktiskt vill lära mig allt dom kan :)

Helgen ser jag delvis fram emot..
Helgens positiva saker är att jag får spendera tid med Thea, Peter, Vänner & Arbetskamrater.
Jag ska ju på julbord tillsammans med mina arbetskamrater! :D

Det jag inte ser lika mycket fram emot med denna helg, är att det är helgen före flytt..
Och även denna flytt är väldigt ångestframkallande känner jag..
Jag har börjat packa, så det är smått rörigt här hemma och värre blir det imorron för då ska jag packa mer ändå!
Och så ska vi kunna bo 3-4 personer under helgen? På tisdag flyttar vi, hade hellst flyttat under helgen istället men det var ju inte möjligt :S Men tack & lov så har både jag & Peter snälla syskon, föräldrar & vänner som hjälper oss så jag tror att denna flytt kommer gå bra ändå..

Kommer bli så otroligt skönt när allt med flytt är klart!

Nu ska jag gå & lägga mig..i väntan på att min fästman ska komma hem från jobbet ♥
( Fästman, vad är de för ord? Låter som man lever i en annan generation helt plötsligt )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0