Hemmadag/sjukdag..

Igår på min praktik mådde jag verkligen ap-dåligt större delen av dagen,
hade lågt blodsocker och tvingade i mig att äta för att kunna må bättre.. Men mådde ändå helt konstigt i kroppen med värk & var frusen.. Åkte hem nån timme tidigare och tror jag & Peter gick och la oss redan klockan 21 vilket aldrig hänt förut, natten var en plåga då febern kom smygandes så jag insåg imorse att jag faktiskt inte skulle ta mig iväg till praktiken idag :(

Jag fick istället en dag hemma med Thea, även om hon säkert tycker att jag mest varit skit tråkig som legat i sängen/på soffan och tyckt lite lagom synd om mig själv..
Nu mår jag faktiskt bättre så imorgon ska jag ta mig iväg igen! Jag är ju inte ens förkyld eller något så jag fattar inte varför jag ska ha feber..

Ska börja se över lite packning inför helgen ikväll har jag tänkt, till både mig & Thea..
Och se om jag kan föra över pengar till mitt VISA-kort & förbereda lite inför fredagen då vi åker, har jag praktik hela dagarna så vill jag inte behöva stå & göra allt på torsdag kväll känner jag..
Jag är nervös för att vi ska glömma något viktigt när vi åker, vi är ju knappast vana att resa varken jag eller Peter..

Kanske även försöka se klart Inception?
Vi började kolla på den häromdagen då jag var påtok för trött för att hänga med om när dom drömmer i drömmarna osv?


Kommentarer
Postat av: Karin

Vill så grna se den filmen! Har du hyrt/köpt eller fuskat? :)

2010-11-16 @ 21:42:06
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0