Hejdå Svergie, Hej London!

Jag är så glad just nu! :D
Haft en mysmorgon här hemma för att överösa Thea med all min kärlek så hon klarar sig utan sin mamma i helgen nu ♥
Hon är dock mest intresserad av att se på Pippi Långstrump och lyssna på Pippi Långstrump ljudbok så jag kan inte påstå att jag fått så mycke kärlek tillbaka men, jag får väl klara mig ändå..
Funderar på att skaffa Pippi-peruk & Pippekläder så kanske hon blir lite mer intresserad av mig istället? :)

Jag är mest nervös för att prata engelska, det är jag lite blyg för att göra nästan..
Ringde vårt boende förut för att bekräfta vår bokning och det gick ju ganska bra men det var ju mycke "eeh, eeeh" betänketid emellan meningarna:P Men man vänjer sig väl när man är där & det man säger fel får man väl skratta åt istället, inte lätt när man inte är van :)

Nu är redo för att lämna Thea hos barnvakten (Lene) & jag & Peter ska dra till flygplatsen!

Ska bli så himla kul att flyga flygplan & se London!
Uppdaterar på måndag kväll med bilder & berättar vad vi sysselsatt oss med..

Ha en underbar helg för det ska vi ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0