Sega baciller!

Jätteskönt väder ute nuförtiden, men vi har ändå mest vistats inomhus så att Thea kan återhämta sig ordentligt..
Hon är väldigt seg & trött av penicillinet så hon sover 12 timmars nätter & sover flertalet gånger på dagen, så ännu är det ingen dagis-form på henne utan jag får helt enkelt vara hemma så hon får återhämta sig i egen takt.
Hon har ett par dagar kvar av sin penicillinkur & sen hoppas jag på att hon kan hålla sig frisk igen!

Idag har jag ringt vårdcentralen för att be dom skicka hem sjukintyg åt Thea så f-kassan blir nöjd.
Vi har även tagit premiärturen på cykel vilket Thea gillade massa :) Blev en kort sväng till mamma/mormor & tillbaka bara för att komma ut i luften åtminstone en liten stund. Trotts min vadderade rumpa så tyckte jag faktiskt att de gjorde skapligt ont att cykla, får införskaffa ny sadel kanske :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi hade också cykelpremiär med vår dotter i helgen som var och jag har nu haft några dagar då det inte känts så gott därbak så att säga... Funderar därför också lite på om jag behöver göra ett sadelbyte...?



Hoppas din dotter blir ordentligt frisk och kry snart så ni kan göra mer av det ena och andra!

2010-05-05 @ 18:40:37
Postat av: mamma/mormor

Sk "sadelrumpa" kommer när man cyklat ett par gånger! Sen vänjer man sig! Men en ny sade är aldrig fel! kram

2010-05-05 @ 23:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0