Flyttat hem igen...

Nu har jag & Thea flyttat hem igen efter en 24 timmars vistelse i lägenheten under.
Anticimex behandling verkar ha gjort nytta,när jag kom in i lägenheten idag låg det döda kryp lite här & var i lägenheten. ÄCKLIGT!
Luktar typ starkt av medlet dom sanerat med så lägenheten har fått stå med öppna fönster hela dagen idag!
Har nu ägnat någon timme åt att dammsuga, plockat in saker i skåpen igen,
samt bytt ut Theas sängkläder för jag tänkte att medlet som lägenheten är besprutad med kanske kan framkalla någon allergi. Det var allt ett flerdagarsprojekt denhär saneringen känner jag!
Men skönt att få ordning innan jag börjar jobba på måndag.

Dagarna på dagis rullar på bra, imorgon ska jag lämna henne där ett par timmar.
Följer med dit & är med en stund & sen säger hejdå! Tror det kommer gå bra faktiskt.
Thea har ju hittat "sin grej" på dagis nu, köksskåpen är ju lite tomma så där brukar hon krypa in
& sitta och tjata. Hon ser bestämd ut också när hon sitter där inne & babblar.

  

Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Va skönt att krypen är borta nu!



Det löste sig förut. Elen kom igång, jag vet vad det berodde på. Huvudströmbrytaren vägrade bara funka. Jag behövde aldrig ringa Göran. Men det sms:et jag fick var konstigt. Jag kan tydligen inte ta emot Visitkort. För när jag fick ditt sms stod det "funktionen stödjs ej". Tack ändå :) Kram

2010-03-09 @ 21:51:57
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0