Den feges framsteg..

Som jag nämnt tidigare så är ju Thea så feg när det gäller att stå & gå, hon kan ju om hon bara skulle våga..
Men idag gick hon 3 steg helt på egen hand! Väldigt stort framsteg för att vara hon:)
Händer så otroligt mycket med hennes utveckling nu på alla sätt!
Hon fick igår sin andra kindtand.

Imorgon börjar jag jobba på allvar, på mitt schema! Kommer nog att vara där mer än vad jag är hemma känns det som. Tjuvstartade redan igår faktiskt! Lite blandade känslor måste jag säga..
Kommer sakna min Thea som en galning när jag är på jobbet, särkilt när man ser andra barn i ungefär samma ålder..då känner jag att jag bara vill hem & krama om min goding.
Fast man behöver ju pengar & jag är otroligt glad över att jag har ett jobb överhuvudtaget :)
Det är nog så man får tänka.

Nu ska jag återvända till tvätt, disk & annat kul som måste göras här i hemmet!
Tvättar förresten i parfymfritt tvätt & sköljmedel idag för första gången, hon har börjat bli lite torr i huden oså
så jag tänkte testa & se fall de gör någon skilnad med parfymfritt. Vi har ju exem & allergier i familjen så
jag måste vara lite observant känner jag. Men det känns trist med parfymfritt, då luktar ju inte tvätten sådär gott & nytvättat som den annars gör! Vilket dilemma ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon kmmer att gå när det passar henne och hon har lust! Idag var hon jätte duktig! (ville kanske visa kusin Hugo hur det ska gå till!)kramar

2010-03-14 @ 20:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0