Sämre tider har man ju haft..

Just nu är jag väldigt nöjd med min vardag!
Kan bero på att jag har semester, kan bero på att jag har en del roliga händelser framför mig, kan bero på att jag ser fram emot hösten och det kan även bero på att jag har så jävla bra sällskap nuförtiden! ♥
Han är verkligen speciell, allt känns så enkelt & rätt...

Igår var vi på RixFm festival i Karlstad, Thea söt som hon är stog där på torget och dansade sådär snyggt som bara hon kan.. Hon drog ögonen till sig iallafall från många håll :)

En annan lite rolig grej som jag lyckades med var ju när jag skulle vaxa lite..
Tänkte va smidig & vaxa bikinilinjen med veet vax stripes och nåt gick verkligen snett!
Allt vax satt kvar på huden & släppte från remsan.. Gissa om det var svårt att få bort???
Kändes som om jag lyckats med nåt sjukt som bara händer i typ Amarican Pie filmerna..


Kommentarer
Postat av: Angelika .Novas mamma

Oj då lät inge vidare de där med vaxet du! Liiiite komiskt dock ;) Men de funkade skitbra för mej tyckte ja, fast att man är´lite fegis o rycka till bara...hahaha! Du kanske ryckte för sakta...haha!



Kramar

2010-07-26 @ 00:14:50
URL: http://angelikasundh.blogg.se/
Postat av: Mamma

Dolda kameran??? hihihih

2010-07-26 @ 00:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0