Nedräkning..

Nedräkning till semester & jag har 7 arbetsdagar kvar :)
Har iochförsig inte hunnit slitit ut mig på jobbet efter min mammaledighet, men ändå äre såkart skönt att få mer ledig tid tillsammans med min dotter..
För som det är just nu sover ju hon redan många dagar när jag kommit hem från jobbet & då ser jag inte henne förän dagen efter :(

Jag har skrivit kontrakt på lägenhet och jag längtar så tills flytt!! :D
Hade gärna spenderat sommaren i min nya trädgård men istället flyttar jag dit på hösten lagom tills man ska skotta snö & sanda :) så ligger det till!

Igår kväll hade vi en myskväll här hemma & lite tacomys :)
Kollade på filmen Farsan, och ni som inte har sett den: SE DEN!
Kanske inte hade sån spännande handling osådär då men den var verkligen rolig ändå,
jag älskar alla sånadär "dåliga" svenska komedier som Jalla Jalla, Kopps osv så vore väl konstigt om jag skulle bli besviken på denna! :)


Kommentarer
Postat av: lisa b

du är så jävla bra! <3

2010-07-02 @ 09:47:41
URL: http://lissab.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spännande! Var i Kr-hamn?

Å ha trädgård är allt lyx som jag inte skulle vilja va utan. =)

2010-07-02 @ 16:56:44
Postat av: annelie

myyyyyyyyyyys, mkt rolig film :)

2010-07-03 @ 23:58:22
URL: http://annlii.blogg.se/
Postat av: Teodorkatharina

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-03-27 @ 16:34:17
URL: http://teodorkatharina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0