Namnsdagsfirande!

Jag & Thea har namnsdag imorgon, det är namnet ELIN vi firar förstås..
Jag har aldrig brytt mig om att fira namnsdagar men jag tycker att Thea är värd att bli firad en sommardag eftersom hennes födelsedag hamnat så dumt dagen före nyår..hennes 1 årskalas hamnade verkligen mitt i all stress kring julyra, fläng hit & dit & snart dags för nyår..

Några av mina vänner ska vara bortresta under helgen så vi firade lite igår kväll,
jag bakade bullar & Liza gjorde en jättegod hjärt-tårta!! :D

Tidigade på dagen hade vi besök av Angelika & Nova,
Thea & Nova va rätt söta när dom satt & skulle mata varandra med yoghurt..







Nu äre ju helg igen också..
Imorron ska jag jobba ett jourpass på willan på kvällen trotts att jag har semester, och på söndag hade vi tänkt oss ett besök på skara sommarland.. Men vädret känns inte så optimalt för en dag på sommarland:/
vi får se helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: jessica

såååå snällt av dig!! och grattis till skolan :) RING om det är nått ikväll!!! kram.

2010-07-31 @ 11:23:23
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

tack snälla! :) allt bra med dig? kram

2010-08-01 @ 21:28:29
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0