Härlig dag!

Haft en rätt lugn dag idag,
lite bada, lite sola, iväg & ätit litte buffé & bara haft de gött!
Thea har fått prickar över hela kroppen nu, troligtvis en reaktion efter vaccinet hon fick för 10 dagar sen,
dom sa nämligen att det kunde bli så 10-14 dagar efter så det känns ju rätt punktligt..

Nu på kvällen har jag varit iväg på en liten bio-dejt :D
Skönt att komma hemifrån en stund, och med så bra sällskap dessutom :P
Vi såg filmen Knight and Day med Tom Cruise & Cameron Diaz, hade inga höga förhoppningar på den filmen för jag har hört av de som sett den att den inte är så bra, men jag gillade den faktiskt!!
Eller så var det sällskapet som jag gillade;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0