En sån kväll!

Man är inte alltid smart med alkohol i kroppen, det är ganska konstaterat.

Kvällen var smått förvirrad.
Till och börja med kan jag berätta att jag inte har alls stor koll på kändisbloggare & storbloggare oså,
av olika anledningar.
Linda Blom kom hit till min fest igår, och jag tror att jag sa nåt i stil med " Jag känner igen dig, brukar du handla på Willys? " Haha.. men så visade det sig ju vara just Linda Blom, som jag ju inte följt.
Men hon var en väldigt trevlig & gullig tjej tycker jag!
WAKA WAKA!

TackAngelica, Liza, Lisa, Frida, Tilda, Lene, Junior, Jimmy, Pontus, Emil, Peter ♥, Halle, Madde, Janis, Glenn, Carl, Tim, Alexandra, Hampus, Sara, Malin, Linda & Elin.
- För en rolig fest hos mig!

Kvällen slutade lite tråkigt tyvärr, nämligen en ambulansfärd för stackars Carl som blivit söndersparkad i ansiktet helt i onödan:( Han ska opereras på sahlgrenska sjukhuset imorgon då hans käke är spräckt!
Träffade honom nyss & jag tycker så synd om honom, jag vet vilken jobbig process han har framför sig med läkningstid, stygn, smärta, mat osv..eftersom jag själv gått igenom en käkoperation så vet jag vilket helvete det faktiskt är.. Många tankar till dig imorgon Calle!!

Nu har jag hämtat hem min lilla Skrållan igen  :)
Hon har vart hos farmor & farfar inatt det lilla grynet.
Bada sen i värmen kanske:P

En bild på Calle, Ange, JAAAG, Emil & Linda Blom :


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack själv <3

2010-07-11 @ 18:06:17
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elin heter jag!;)

2010-07-11 @ 18:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0