Bada bada!

Idag har det varit sådär lagom skönt väder ute,
Matilda & Tintin kom vid lunchtid & därefter åkte vi alla + Liza ut till Hult för att sola & bada lite..
Det var skojjit! :)

Det är himla kul att se hur söt Thea är emot Tintin,
hon är jätteförsiktig & vill hålla hela tiden.. Lilla skruttan!

Thea ville prova Tintins vagn också:P



Här kommer en bild på mitt underbara kusinbarn Tintin..



Innan läggdags åkte vi ut till skymningen för ett kvällsdopp med grabbarna,
jag gillar nog faktiskt inte att bada där, man skär ju upp fötterna på alla ruttna snäckskal :(

Nu sover våra små tjejer & jag tror vi ska komma i säng tidigt idag..
Imorgon ska vi på en dagsutflykt till Mariebergsskogen!
Jag, Thea, Matilda, Tintin, Lene & Nova :) Kolla på djuren, bada, fika & bara ha de gött!
Så nu hoppas vi på bra väder imorron också, update kommer därefter!

Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Va roligt med Mariebergsskogen! Jag älskar att vara där och det gör barnen med :) Det är så fint där för barnen att leka och springa runt.

2010-07-14 @ 23:23:44
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0