Älskar sommaren ♥

♥Klart att det kan vara jobbigt med värmen & man hör folk klagar..
Men det är värme folk vill ha när det är kallt så sluta klaga & försök njuta istället! :)

Jag har jobbat en hel del i denna värme så jag har inte hunnit strandat nåt,
men igår kväll efter jobbet åkte vi ut till Hult för att bada lite :)
Tog med "muskler" och en badring åt Thea ifall hon skulle vilja bada..
Och hon var ju helt GALEN & ORÄDD :) Lill-skiten simma runt & plaska som en galning, simma ut till det djupa där hon inte bottnade men det gick ju bra det också!

Skulle åkt ut idag också men vädret var ju inge vidare så Thea tog sig ett snabbdopp så åkte vi hem till Jimmy & Angelica och kollade på film istället..
Snart ska jag iväg & jobba, då ska Thea vara hemma med min kusin Lene!
Hon var även med henne på hunddagiset igår när mammi jobbade, perfekt! :)
Dom har ju iallafall helgöppet dom..

Skickar upp en bild från förra helgen när jag & Thea var på stranden i karlskoga tillsammans med faster Lisa..

Och en bild från grodan när hon simmar i Hult igår!


Kommentarer
Postat av: Mona

Hej vilken härlig sommarbild, så söt badtjej. Hoppas ni får en härlig sommar.

Mona

2010-07-04 @ 18:52:38
URL: http://monaw.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Men vilken badtjej!! Likt dig när du var liten!! kram

2010-07-04 @ 23:22:13
Postat av: Maria

hon e så söt :)

2010-07-05 @ 20:29:02
Postat av: Flisan

Åhhh härliga bilder!!!

2010-07-05 @ 22:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0