Uppdatering om vår helg.

Såhär såg vår helg ut:
Fredag, Liza fyllde 22 år så det firade vi med lite smörgåstårta, cider/vin & därefter gick vi på
nyårsrevyn! På revyn lästes det upp ett telegram på scen som var till Liza! :D

Lördag
: Denna dag skulle vi överraska Liza med nåt tokigt eftersom hon fyllt år..
Så vi började lite chill här hos mig med lite god mat, Liza drack sig lite vinfull..
Frida & Ange drog iväg för att förbereda överraskningen, och jag tog med Liza
för att åka & möta upp dom vid MIO.. Där hade dom spänt fast en 90-säng bakom jeepen
som Liza fick åka på, haha! Så jävla snygg var hon! Så vi åkte några varv ute på drevsta,
dock inte snabbare än 40-50 km/h.. Liza tyckte nog det var kul & hon var full av snö & grus när
hon åkt klart.. haha..tur att vi satte på henne hjälm & solglasögon..
Det kanske inte låter så himla kul, men jag kan lova att det såg bra galet ut!!
Kommer lägga upp bilder..

Söndag:
Åkte till Theas farmor & farfar för att käka lite mat..
Därefter åkte vi hem till Emelie & Noah för lite kalas, Noah fyllde ju 1 år!
Stora killen :)
På kvällen så vart vi sittandes här.. jag, Liza, Ange & Frida,
kollade på Falk & tryckte i oss några påsar popcorn & lite godis..
Sådär, nu tror jag att jag tagit igen det jag missat?
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

En mycket bra helg :D

2010-01-25 @ 17:29:27
URL: http://honheterangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0