Stress för..inget?

Då sitter jag här igen och gör ett försök med att blogga..
Har försökt flera ggr dom senaste dagarna men äre inte datorn som dör pga virus & andra konstigheter så äre Thea som kommer och rycker i sladdar & slår på alla tangenter.. så jag har liksom gett upp:P

Idag börja jag med att SPY, trodde fan jag skulle bli magsjuk.. Hade några sekunder av panik där, magsjuk och ensam med en busig Thea som vill ha all uppmärksamhet är kanske inte den bästa kombinationen..
Men direkt efter jag spytt ur mig de som fanns mådde jag prima :)
Kanske stressar jag för mycket för egentligen ingenting? Känns ju som om jag har fullt upp alla dagar från morgon till kväll men det har jag ju verkligen inte! Går ju bara hemma med Thea..
Hur ska jag då hinna med allt när jag ska börja jobba i mars undrar jag då?

Vi tog oss en promenad i kylan, gick till skatteverket för att lämna in papprena om namnbytet på mig & Thea..
Skulle ta 3-4 veckor innan vi får svar på om de gick igenom..ska bli intressant! Annars får man vända sig till patentverket eller vad de hette.. Det löser sig iallafall tids nog det är ju huvudsaken! :)

Nu ska jag försöka få busen i säng, sen ska jag packa undan julen för denna gång!
Bort med gran-aset som tappat pyntet & står på sne med belysningen hängandes hursomhellst 
( jaa Thea har gett sig på granen) 

Titta vad lysande iskuber kan förgylla nyårsdrinken!
GÖTT!


Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Det där med stress känner jag igen. Fy vad jag stressar runt hela tiden, fast man bara är hemma och dräller. Hujedamej för att börja jobba! :/ Fina nyårs drinkar :)

2010-01-04 @ 22:42:21
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

vad ska ni byta till för efternamn då? :)

2010-01-05 @ 10:00:33
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Jessica

jasså, de var ju också fint, fast båda är fina enligt mej :) Fossmo är väldigt fint de också.

2010-01-05 @ 15:11:39
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0