Öppna förskolan..

Började förmiddagen med att prata med nån tant på kommunen och jag är inte glad
gällande barnomsorgen till Thea, såpass mycket kan jag säga...

Efter lunch var vi uppe på öppna förskolan ett par timmar..
Thea var enda tjejen där så hon fick umgås med pojkarna :)
Hon var väldigt försynt till en början, som vanligt.. Men efter ett tag så kom hon också igång & lekte!

Imorgon bär det av till badhuset tillsammans med Emelie & Noah!
Ska bli kul, har inte haft med Thea i badhuset sen vi gick babysim i våras..
Dock måste jag se om hennes swimpants passar eller om jag måste köpa nya,
eller badblöjja kanske? Vad rekomenderas?




Kanske ska tipsa er om en film också?
Road trip beer pong.. en komedi förstås!
Rätt så kul tyckte vi :)





Kommentarer
Postat av: Kicki - Mamma till Kevin

badblöja använde vi till Kevin i somras och i badhuset för nån månad sen :)

2010-01-27 @ 19:36:00
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Anna

Hej. Tänkte bara säga att jag köpte en baddräckt till Kim nu när vi börja vårat babysim igen. Och det funka kanon bra :)

Kram på er

2010-01-27 @ 20:47:13
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0