Det går åt bättre tider..

Äntligen är de någorlunda normal kyla ute, bara 10-!
Så idag har vi tagit oss en timmes promenad tillsammans med Liza..
Välbehövligt! Kännt mig lite smått rastlös & LAT på senare tid när vi mestadels hållt oss inne!
Imorgon ska jag försöka få nån att ta Thea så vi kan dra & simma ett 40-tal längder, vore skönt..

Väntar nu på att världens suraste Thea ska ge upp för dagen så jag kan sätta mig & sy lite..
Alla mina panel längder är ju för långa för mina fönster, och man hade ju inte obligatorisk slyn-slöjd i skolan för inget! :)

Thea fick en chokladbit häromdagen, verka ju som hon gilla de.. bara de att den smälte i handen och hamnade nog mer utanför munnen tror jag:P


Kommentarer
Postat av: Morfar/Pappa

Jag är hemma efter 3 så du kan lämna Thea hos oss och åka och simma Kram

2010-01-13 @ 06:12:41
Postat av: Anonym

Viken go unge hon är så härlig :=) ja det är bra att simma =) kram till er båda

2010-01-13 @ 13:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0