Då var man på gång igen då! :)

Thea är äntligen feberfri!
Jag var nästan beredd på att jag skulle behöva ringa för att komma till vårdcentral med henne idag ju,
men det gav med sig i precis rätt tid! :)

Idag har jag fått hjälp av min mormor med att köra lite skit från mitt förråd till
en återvinningscentral.. Jag har ju huuur stort förråd som hellst här på min våning,
det är inte bara en fördel kan jag säga, för de blir lätt att man bara öser in saker där! :)
Men nu har det tunnats ur lite där.. Tack för hjälpen mormor ♥

Nu inväntar jag Liza, vi ska laga mat tillsammans..
Idag blir det bandpasta & ost/skinksås..

Diska lite medans man väntar? Och hitta nån bra film tills ikväll..tips någon?


Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

ja dom är superfina! allt bra idag?:)

2010-01-20 @ 20:00:07
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0