Babysim eller inget babysim??

Jag är så kluven! Thea skulle gått forts.grupp på babysimmet i höstas egentligen men de var fullt i gruppen då, så fick skriva upp mig till nästa grupp då som börjar nu på söndag!
Där har jag plats osådär..men nu när de närmar sig söndag så börjar jag nog ångra mig?
Dels så kommer hon ju vara så mycke större än dom andra bebisarna,
sen så blir de tråkigt att gå iväg själv dit varje söndag & säga hejhej till alla "svenssonfamiljer" medan jag är helt själv! Första babysimmet jag gick med henne så var hennes pappa med dom flesta gångerna ju..
Eller är det någon mer jag känner som ska gå fortsättningsgrupp av babysim här i kristinehamn??

Jag vill ju egentligen gå där med henne bara för att göra nåt som hon tycker är kul liksom..
Men jag vet inte.. sånadär gruppgrejer får mig nästan att känna mig utanför bara för att jag är ensamstående så det beror ju på om jag ska tänka på vad Thea tycker är kul eller om jag ska gå efter vad som känns bra för mig själv..

Vad skulle ni gjort??






Kommentarer
Postat av: Sandra

Va fan klart du ska gå! Gå dit stolt o säg jag är ensamstånde och klarar ALLT SJÄLV..ni är två så fuck u. Du klarar de allt:D

2010-01-13 @ 14:13:40
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: Flisan

Jag tycker att du ska gå dit, njut av att du & skruttan har kul..

2010-01-13 @ 17:43:51
Postat av: Kicki - Mamma till Kevin

Du kan gå till badhuset med henne närsomhelst. Behöver ju inte vara på bestömda tider. =P

2010-01-13 @ 17:56:03
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Kicki - Mamma till Kevin

Ska jag vara ärlig? Det känns jätte bra att han trivs och är omtyckt osv. men de kändes ledsamt att gå ifrån honom idag. Det gick inte en sekund utan att jag & roger pratade om honom.. Seperationsångesten är värst för mig. Men att se att han har de så bra gör att den blir bättre :)

Det kommer gå jätte bra för er också när de är dax. Har du fått plats nu?



Ja, du kan ju åka till badhuset och plaska runt i vattnet när du vill. Ta med dig egen familj eller nån kompis med eller utan barn! :)



Kramkram

2010-01-13 @ 19:54:50
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Minna

Hej..

Jag gick bara första kursen med Viggo..

Sen åkte vi o bada när vi hade tid o lust..Samma med Vanna nu..Torsdag em efter halv tre är det lite mer uppvärmt i lilla bassängen o då brukar det vara mycke bebisar i poolen.. Vi ska dit o plaska i morgon.. HA det gott..

2010-01-13 @ 21:22:21
Postat av: Kicki - Mamma till Kevin

Vi fick veta dagen innan kevin fyllde 1 år. så ca 1månad innan.

Jo de är rödluvan, jasså? vad heter hon då? :)

Kram!

2010-01-13 @ 21:24:34
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Jag tycker du ska gå dit, men du ska absolut inte känna dej pressad att du måste... jag tror inte att alla kommer gå två och två.. men några av dom gör säkert d.. Men skit samma! Jag vet att man inte ska ta åt sig vad andra tycker och säger om en, men visst är d svårt att låta bli. Men Elin, du ska givetvis göra som du själv tycker. Inget blir roligt om du tvingar dej själv, men ibland måste man kanske pusha sig liiite längre än vad man vill och d går oftast väldigt bra!

Kramar!!

2010-01-17 @ 11:01:04
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: annelie

är båda föräldrarna med jämt då? thea tkr nog att det är kul :D

2010-01-18 @ 20:07:15
URL: http://annlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0