Ikea..

Vad är det med detta Ikea egentligen?
Tog en spontan tur dit idag för att handla 2 saker till Theas rum..
En matta + en upphängningsgrej till lampan..
Utöver det fick jag med mig MASSA annat som inte alls var planerat,
som vanligt! :)
Kom hem lagom tills Thea skulle sova så det hanns inte med att greja så mycket idag..
Istället kollade jag, liza & frida på filmen Mirrors.. har ni sett den?
Tyckte den var lite läskig faktiskt!
Ska sova nu men kanske borde jag måla över alla mina speglar med heltäckande färg först?
Natti..

Kommentarer
Postat av: Moster

Ha ha ja gör du det ;) Inga speglar här inte...

Det blir jättefint i lillfisens rum!

Kram på er

2010-02-09 @ 14:02:48
Postat av: annelie

först är den konstig sen är den asbra!

2010-02-10 @ 22:48:19
URL: http://annlii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ha, den filmen tvingade min sambo iväg mig på på bio. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv för en film kan jag säga! Jag satt med jackan över huvudet tillslut, vägrade helt enkelt att titta på den...

2010-02-13 @ 19:28:44
URL: http://upanddownlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0