Dumma mage!

Jag är trött & har huvudvärk, inte fått mycket sömn pga att Thea har så ont i sin tröga mage hela tiden..
Synd om henne när hon ska vara ledsen & ha ont sådär!
Imorgon baskemej ska jag se till att ringa barnmottagningen som jag egentligen borde gjort för längesen..
Men jag ville ju testa det hon sa på bvc några dagar innan jag ringde- öka dosen med laktulos till 15 ml.
Det har inte gett resultat.

Försöka sysselsätta en ledsen tjej som har ont i magen är inte det lättaste,
men vi var nyss ute & skulle mata änderna vid mastis för det gillar ju Thea..
Bara den lilla detaljen att det var massa galna fiskmåsar på plats denna gång så
änderna fick ju knappt nåt :(
Dom galna fiskmåsarna flög runt över huvudet på mig gjorde att jag blir nervös & rädd för att dom skulle
bajsa på mig så vi blev inte så långvariga där!

Ha en bra alla♥-ns dag!

Kommentarer
Postat av: Unni

har du provat omega tre olja... jättebra mot ALLT.. även tröga magar.... puss till min lilla pluttunge o hennes pluttunge

2010-02-22 @ 14:40:17
URL: http://www.fyrpihls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0