Dagisplats dagtid ordnad.

Imorse fick jag ett mycket väntat samtal från kommunen:
Nu har jag en dagisplats säkrad frånochmed 1:a mars.
Det är på Äventyret som är ett nytt dagis, det öppnar 1:a mars för inskolning,
sen är det även prat om att det ska kunna bli ett kväll,natt&helg-dagis i höst!
Så det hjälper inte mig helt just nu men det känns bra & veta att det kan bli en bra lösning på
allt i höst..får ta lite hjälp av min familj osådär dom dagar jag jobbar kväll tillsvidare!
I sommar har jag semester osv så man får tänka att detta är en tillfällig lösning under våren!

Så nu kan jag pusta ut igen, nu kan jag återgå till mitt arbete den 15.e mars som planerat!

Nu ska jag packa klart det sista, inatt ska jag & Thea sova i karlskoga.
Imorgon ska jag jobba så då ska Thea vara hos sin farmor & farfar, smidig lösning
att vi båda kunde sova kvar så slipper jag väcka henne tidigt imorron & krångla!

Ha en trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad skönt för er att det finns en någorlunda lösning och vad bra för Thea om hon kan få gå kvar på samma dagis om det även blir nattis! (eller vad det nu kan heta)

2010-02-12 @ 16:29:17
Postat av: Flisan

Åhhh va bra.. då kan du komma tillbaka snart... Kul...

2010-02-14 @ 13:57:51
Postat av: Sofie

vad skönt att det löst sig! :)

2010-02-18 @ 07:43:18
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0