Sen sist...

Snabb update om vad som hänt sen sist!
Jag har färgat håret mörkbrunt, men det ser svart ut.. Var skeptisk till att vara så mörk eftersom jag aldrig vart det innan, trodde det skulle kännas ovant men det passa väldigt bra till mina mörka, fina ögon så det ser inte alls konstigt ut! :D

Jag har hunnit med en kväll med fest & tokerier,
började hos Ange med att sjunga lite lips & sen vidare till torgfesten med en hög 12-åringar på släptåg?
Vi snodde deras cyklar & visade vem som bestämde.

Idag har jag vart på 1-årskalas, firat min underbara lilla brorson Hugo som fyller imorgon egentligen!
Behöver jag ens nämna hur fort tiden går?
Vart aningen trött & seg idag faktiskt..
Haft myskväll med min mysiga kines-posare & har nu insett att sista semesterdagen är ÖVER!
Imorgon är det dags för dagis & arbete igen, thats life!
Nattnatti!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Säfman

Tack för ditt fina inlägg, det värmer att få höra sånt.. Det är tufft att vara ensam.. Dessutom har jag ju bara barnvakt ett dygn i månaden.. Om det nu inte händer något absolut viktigt/speciellt.. Så man kan ju typ bara vara sig själv är på jobbet.. Där man ändå inte har tid att koppla av.. Men vad säger man...



Vi älskar ju våra små kryp.. =)

2010-08-11 @ 06:50:24
URL: http://luckybec.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0