Organiserar!

Igår var jag & Liza i Karlstad en sväng & shoppade.
Blev lite underkläder, en tröja & sen lite lådor på Ikea,
var väldigt tomt på ikea & dom byggde om så gjorde inga större fynd!

Skulle ändå inte handla nåt INNAN flytten nu, onödigt att bära på det dubbelt..

Jag är en slarv, sorterade upp mina högar i dessa lådor, foton för sig, viktiga papper för sig osv osv..
Hittade då en del VAB papper som jag ej skickat in, och nu är dom ju för gamla så de går ju inte.
Gjorde även en del andra intressanta fynd i högarna, ska fortsätta  mer ikväll när klåfingerThea har somnat.


LINGO Låda med lock  Bredd: 35 cm Djup: 55 cm Höjd: 27 cm Antal i förpackning: 2 styck

Annars idag har vi vart hos kissebebisarna på morgonen för att kela & mysa..
Sen tog jag med Peter på en timmes promenad & även förbi kissarna igen för att ge dom en omgång avmaskning & kela lite mer. Dom är verkligen vilda änsålänge, spottar & fräser men det går iallafall framåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0