Lite tur & lite mer otur!

Det gick väldigt bra att beställa soffan igår, tog Liverpool som var den mjukare modellen än Chicago.
Och nu har Mio 1000:- rabatt på ALLA soffor oavsett tidigare pris, bara i samband med att dom släppt ny katalog nu. Lite tur jag hade :) Jag hade ju ändå bestämt mig för den soffan för det tidigare priset men nu blev jag glad!

Jag & Ange valde även tapet oså till Theas rum, en fondvägg med vit botten & sen rosa ränder i olika nyanser & bredder.. Riktigt fin var den! Skulle ta 1-2 dagar att få hem.. MEN, nu ringde färghuset & talade om att den tapeten är restad & har varit det ett tag :( så dom vet inte om dom kommer få hem den alls eller om hur länge dom får vänta på den.. Tokigt! :(

Det är ju en hel djungel dedär med tapeter.. Finns hur mycket som hellst..och när man hittat en fondvägg man gillar så ska man även ha en behaglig färg på resten av rummet..
Just nu är Theas nya rum redan rosa, det är bara det att jag inte gillar den nyansen av rosa!

Men det är bara att börja om i tapetdjungeln & välja/beställa på nytt!
Fast det får bli till veckan, jag lägger väggarna på hyllan nu ett tag och focuserar på flytt & flyttstäd innan jag drar igång fler projekt, jag har ändå en hel del jobb dom närmsta dagarna.
Dels på mitt ordinarie jobb alla dagar & sen ska jag även jobba på Per & Tinas bröllop på lördag kväll,
känns som en ära att få jobba på deras bröllop :)

Nu äre dags att lämna mini på dagis & sen bege sig till jobb!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

jo jag har funderat på det :) ja min lilla pojke verkar gilla att bada så :)

2010-08-27 @ 10:36:29
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0