less på´t..

Jag har tröttnat!
Idag är det 5.e dagen Thea har feber, och vi har knappt fått någon sömn pga det jag nämt tidigare..
Men men, vi var uppe till vårdcentralen idag iallafall & tog prover för att se så det inte var någon bakteriell infektion eller så.. Och det var "bara" virus som vi nu får vänta ut, och fortsätta med bricanylen helt enkelt.

Idag har min gamla lägenhet blivit besiktad & städet osv är nu godkänt, nu kan jag lämna den bakom mig!
Och lägga mer tid på nya hemmet, jag kommer trivas här!

I denna flytt hittade jag en låda..
Kan berätta lite snabbt att jag alltid var väldigt rädd om mina saker när jag var liten,
jag ville aldrig låna ut någon eller ens ge bort det även om jag var för stor för vad det nu gällde.. 
ALLT skulle hellst sparas.. på denna låda står det " Sparas till mina barn om jag nångång kommer skaffa några"
Haha, väldigt bra tänkt av mig som barn :) I lådan fanns det pussel, böcker, mina finaste barbies, en favvodocka & nån hund & lite tillbehör..

Thea fick lite av grejerna nu, tänkte att det kundemuntra upp henne med nåt "nytt" nu när hon är sjuk, men det gick ju 3 minuter så fick hon pyjamas & somnade på golvet med huvudet i sackosäcken..





Nu på kvällen har jag bara haft det mys, tänt massa ljus & myst framför en film i ensamhet..
Längtar lite tills Liza kommer hem från Grekland! Så vi kan ha tjejkvällar igen allihopa..
Fast först ska ju hon & frida till danmark & frankrike också..Seeen blir allt som vanligt igen..
Klarar vi oss tills dess Ange? ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Förstår att ni måste va lessa på feber och sjukdom... Men kul att du känner du kommer till å trivs där i nya lyan! Blev de den stor tvåan du skrivit om för längsen? Nu blire ju nyfiket, hur stor e den? Hur e området, centralt, barnfamiljer? Beskriv, foton? :-) Hoppas ni kommer trivs å ni får ha hälsan me er nu!

2010-09-01 @ 13:16:01
Postat av: Lene

ÅHH... en skrållan docka!!! Jag har kvar min oxå! =) hehe! men skivorna till den glömde jag i en husvagn vi lånade när ja var liten kom jag ihåg... vet inte om jag har nån skiva alls kvar!

2010-09-01 @ 17:49:01
URL: http://karatelene.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja klart vi klarar oss :D Ja jag tänkte komma förbi någon dag och hälsa på =) Vilken dag passar för dig ? Puss

2010-09-01 @ 20:58:04
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och bebisen i magen

Stackars liten, inte kul med feber så länge ju.. Hoppas hon kryar på sig..

2010-09-15 @ 18:21:09
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0