Ge mig en snabbspolning i livet!

Känner att det kommer bli intensivt framöver med flytt, tapetsering & flyttstäd.
Men jag tror det kommer bli jättebra tids nog, skulle vilja spola fram ett par veckor tills allt är klart...
Jobbigt att ha såna projekt framför sig utan att kunna skynda på dom!

Jag var till nya lägenheten idag & räkna lite på hur mkt tapet det kommer behövas..
Det är verkligen en speciell lägenhet, som kommer kräva en hel del tänkande sen för att få till en perfekt möblering!

Men en sak som gjorde mig extra glad idag var att det hängde en fin ros & ett littet kort på min dörr när jag kom hem från jobbet, det gjorde mig glad! :) ibland krävs det inte så mycket helt enkelt.
Sweet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande tid framöver verkar de som =D Var i Kristinehamn är nya lyan då? Många vinklar och vrår då eftersom den ä svårmöblerad? =D kul!

2010-08-19 @ 09:51:02
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Tack så mycket, detsamma :)

2010-08-21 @ 21:49:28
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0