Örebro!

Idag har jag & Thea spenderat dagen i Örebro!
Hälsat på Matilda, Gabriel & lilla Tintin:) Jag är hur nöjd som hellst nu när jag fått gosat med bebis,
Thea var däremot inte lika nöjd när jag gosade med Tintin, avundsjuka Thea vill ha sin mamma för sig själv :)
Vi tog en långpromenad i det fina vädret för att äta påsklunch hos min kusin Kristian & hans gravida flickvän Rebecka, men den påsklunchen visade sig vara en 3 rätters middag!! :D
Gud vad gott det var, är helt mätt än..
Förrät: Toast med ägg,majjo,räkor.
Huvudrätt: Potatisgratäng, fläskfilé & sallad.
Efterrätt: Bananoffpaj.(varnings-stavning)

Nu ligger Thea och sover så gott, hon är trött efter dagen!
Ska snart gå & sova jag också så att jag är pigg på jobbet imorgon.
Lägger upp bilder en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0