Jag älskar att vara ledig just idag..

Idag är en BRA dag!
Thea är på toppenhumör, jag med.. vi har myst, dansat, fikat & haft det jättemysigt!
Har även dammsugit, dammat, skurat & plockat rätt på tvätt så nu känns det som om man hunnit med en hel del ändå, vilket man gör när man går upp när Theas morgon börjar...

Ska försöka filma henne nån dag när hon dansar, skönaste dans stilen har hon iallafall!
Står på tå när hon ska dansa vilket hon aldrig gör annars? Hon måste lära sig slappna av lite tror jag ;)

 ♥  ♥  ♥ ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

Snart ska vi ut med moster & kusinerna till lekparken som är bakom huset..
Så de får härja av sig lite i det fina vädret!

Ikväll blir de ett Yogapass för min del, aldrig testat förr..
Men någon gång måste ju bli den första, känns som om det kan bli intressant faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0