Härligt!

Jag är så sliten idag, tungt att jobba när det är så otroligt fint väder!
Alla kommer in i vårkläder & köper glass osv, man blir så avundsjuk :D
MEN, vårsolen är verkligen stark..det får man inte glömma bort!
Thea var alderles röd i ansiktet nu när jag kom hem från jobbet,
funderar på om man kanske ska lämna en flaska solskyddsfaktor på Theas hylla på dagis?

Luncha på lastkajen med Emelie & Jessica, en får änna passa på när det är så fint väder!
Imorgon jobbar jag kväll, så jag hoppas på fint väder på dagen så man hinner lapa lite sol innan jobbet :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag förstår det, kul att ha kvar en förlossningsberättelse, både på bloggen och i ett vanligt textdokument, jag kommer nog spara min också :)



Vad jobbar du med ? Ja många klär sig i vårkläder nu, jag invigde ballerinaskorna för i år idag :)

Kram

2010-04-14 @ 22:35:29
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

okej, det låter härligt! allt bra med oss med :D jobbigt att lämna lillan dock, ska jobba 11,30-18,30 idag ;/ ha en bra dag! kram

2010-04-15 @ 09:33:57
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är nog aldrig fel att ha en solkräm liggandes på förskolan. Tänkte själv en dag att man kanske är konstig som funderar på solkräm så här års, men då jag är så ljus i hyn är det nog aldrig fel att börja smörja sig redan nu och i din dotters fall är det nog också bra då förskolorna är ute mycket!

2010-04-15 @ 13:49:49
Postat av: Emma

Ah vad spännande, vad är de för utbildning :)?

Vart var de du bodde ? :)

2010-04-15 @ 15:59:01
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0