Dagis tjejen är inte på dagishumör.

Thea har vart ledig från dagis ungefär en vecka.
Men hon har en jobbig hosta sen några dagar tillbaka så hon har sovit dåligt, hostat tills hon kräkts & nästintill kvävts osv.. Så hon är inte helt superpigg, igår var vi uppe till sjukhuset & träffa läkare så hon fick Bricanyl utskrivet!

Lämnade henne ändå på dagis imorse för jag tyckte att hon var pigg nog för att orka med de eftersom hon inte har någon feber eller så, plus att jag tyckte hon behövde dit när hon inte vart där på en vecka så hon känner igen sig & allt så det kan funka lika bra där även fortsättningsvis som det gjort hittils..
Thea kände allt igen sig & var målmedveten direkt vi kom innanför dörrarna, hon stack raka vägen in i rörelserummet för att leka med lianerna på studsmattan :)
Helt upptagen var hon, hade knappt tid att säga hejdå till sin mamma! :)

Gick inte många timmar innan dagispersonalen sökte mig på jobbet & sa att Thea var för dålig för att orka med deras tempo idag :( Idag hade jag sån tur att min mamma var ledig & kunde hämta henne så jag fick jobba klart dagen, men imorron blir det en vab-dag & sen hoppas jag att hon är kry nog på fredag för att orka med dagis då!

Lägger upp en bild från dagis imorse! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0