Sätter ner foten och säger att..

Nu har jag fått nog av feg-aktiga & egoistiska betéenden & krångel fram & tillbaka..
De som är mest tragiskt av allt är att du själv inte fattar...
Jag har nu blockat från msn & raderat nummret, sådär! FÖRSVINN!!

Well well, annars har jag en gnällig tös som nu har behagat sig att sova lite middag!

För övrigt så har hon fattat tycke för att leka med mammas dator, och nu har denna även
lyckats pilla bort en tangent.. Tack så mycke Thea...

Tjejen med humöret...allt förbjudet så som mammas mobil, mammas dator, tv dosa osv ska hon
förståss ha, och vad händer när hon INTE får som hon vill?
Ja då blire ett jävla liv! ( lik morsin )




Kommentarer
Postat av: Maria, mammat till Lucas

Ha ha ha. Lucas ska oxå ha allt som han inte får ha. Han dreglade sönder vår fjärrkontroll till digitaltv-boxen. Var bara att ringa och beställa en ny för 195 kr. Som man kunde ha gjort ngt annat kul för.. :-)

2009-09-19 @ 13:04:49
Postat av: Rebecca

Haha, jag känner igen det där! O vet du vad det värsta är? har du otur ger det inte med sig.. Jag har försökt på alla sätt tror jag! Haha!

2009-09-19 @ 18:33:48
URL: http://luckybec.blogspot.com
Postat av: Matilda

Låt henne inte vinna med grin!! Tänk om 2, 5 och 13 år.. usch va jobbigt om det fortsätter!! Jag har mått bra i typ en vecka, och nu mår jag skitilla igen.. :,,( Knappt att kex hjälper.. men jag har tänkt på att jag kanske håller på att bli sjuk.. eller inte..

Längesen vi hördes nu.. dax för ett samtal.. imorn kanske?? Ska plugga imorn men lite tid (läs nån timme) kan jag nog avvara för oss.. :-D Kram!!

2009-09-19 @ 20:57:40
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0