Sliten & arg..

Jahopp, gårdagens träningspass som skulle vara step up visade sig vara Aerobic?
:D Haha, ja men de var kul de med.. Svettigt & jobbigt..
Hade styrka på slutet mest riktat mot magen, de känns idag kan jag säga men:)
Jag gillar träningsvärk litegrann, då känns de att man gjort nån nytta!

Morgonens ridtur gick också bra för oss alla 5 som red!
Kallt var de dock när vi gick upp..
Bara de att när jag kom tillbaka hade hunden jag är hundvakt åt gjort massa hyss,
bitit sönder lite grejer oså..Oops......

Jag är arg på Theas pappa.. 
Anledning? Jo, jag gick av nån anledning in på mina foton på facebook och kika lite,
på dopfoton bland annat, och ser att "taggen" finns på alla utom Theas pappa.. Skumt tänkte jag..
Så gick in på hans foton för att se fall han tagit bort ALLA kort som han var taggad på genemsamt med Thea..
Även såna som sina kompisar lagt upp.. Och mycke riktigt hade han gjort de!
VARFÖR? Man kan ju undra.. Skäms han för att vara pappa åt en sån underbar liten tjej som Thea?
Jävla fjant hela tiden...

Kommentarer
Postat av: jessica a

åååå va ja blir arg när ja hör sånt här, fyfan.. finns inte ens ord? ja hade GÄRNA tagit adams plats och varit pappan till VÄRLDENS UNDERBARASTE UNGE!! grow up och ta ditt ansvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-17 @ 16:28:04
Postat av: Maria

Fy fan vilken fjant. Sånt är det värsta jag vet när folk inte kan "stå" för sina barn. Thea har ju inte gjort ngr "fel". Hans förlust!!!



Kram...

2009-09-17 @ 19:47:52
Postat av: sofie

vilken jävla idiot... ja vet ju inte om ni ngnsin haft förhållande eller hur de ligger till de har ju inte ja me att göra eller så men om han nu e ssååå vuxen att han kan GÖRA ett barn då får han fan va vuxen nog o va PAPPA till ett barn... e man inte mogen så ska man hålla den i gummi oxå.... Ja blev ju gravid me ALice när inte ja o Robban va tillsammans han fick ett val o de fick han tänka igenom så han gjorde rätt. ne fjantAdam...kram till er

2009-09-18 @ 08:47:22
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Matilda

Faktum är att PAPPA är något man blir om man förtjänar det. Han har kanske gjort FLERTAL försök att vara pappa, men när han blir sur så skiter han ju i henne.. ARG blir jag!! ARG! Jag hoppas verkligen att han nån gång kan bestämma sig om han ska vara med eller inte.. Inget barn förtjänar att bli bortvald, men värst är det för barn som har en pappa som sedan försvinner.. VÄX upp för FAN eller stå för att du inte är mogen och ta inte papparollen som du inte klarar av! OJ va ARG JAG BLIR!!

2009-09-19 @ 21:06:18
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Så trist.. Hur kan man skämmas för att vara pappa till en sån liten sötnos!?

2009-09-20 @ 11:00:38
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Nettan

Det är nog ärftligt kanske? Har hört att hans pappa gjort likadant med sina andra barn. Han har ju växt upp med att så gör pappor med sina barn.

2009-09-20 @ 12:25:41
Postat av: Linda Bodini

Kan vara nått ärfligt kanske??? Ha inte för stora förhoppningar...

2009-09-23 @ 15:33:07
Postat av: janina

Näst intill alla känner ju till "pappan", och som sagt så är det synd om Thea. Men som tur är så har hon världens toppen mamma... Elin du klarar allt, du gick igenom hela graviditetet själv, du klarar dig utan "pappan". Anser NU att han har gjort sitt val, jävla pengakåta fan!

2009-09-25 @ 19:16:36
Postat av: David (Adams Bror)

Ni som kommenterar känner ni ens honom ? Om ni inte gör det kan ni hålla käften

2009-09-26 @ 02:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0