Serier, träning, barnomsorg..

Jaa och då var seriesäsongen igång igen da!
Nyss kollat på nya One tree hill & Gossip Girl..
Vet inte om jag tycker One tree hill är så bra nu när Lucas & Peyton inte är med längre..
Men man kanske vänjer sig tids nog med dom nya skådisarna som är med, får väl ge de en chans iallafall=)

Annars har jag tänkt komma igång lite! Nog för att jag är smal oså, men de skadar väl inte att träna!
Imorron kväll ska vi iväg & träna step up, och torsdag morgon är vi 5 tjejer som ska ut & rida, hur kul kommer inte de bli? :) Träningsvärk kommer jag att få från både step up:en & ridningen..
De enda jag gjort sen jag blev gravid&fick Thea är ju promenerat!
( Dåligt I know, men har man barn och är ensamstående så finns sällan tid )

Idag har jag även försökt få tag på en dam på kommunen som har hand om barnomsorg,
men som vanligt när man söker nån så finns dom inte på plats just den dagen man tagit fingarna ur röven för att ringa.. TYPISKT! Kan nämligen inte bara söka vanligt dagis eftersom jag jobbar kvällar & helger på mitt jobb, och här i kristinehamn finns inget nattdagis osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0