Oxhälja..

Vi har varit här på landet sen i torsdags, mest ätit gott & kollat filmer :)
Och idag har vi hunnit med en tur på marken i regnet.. Den omtalade Oxhälja..
Sprang där på tivolina & åkte karusell på mina yngre dagar, tills man fick åldern inne & de vart festa för hela slanten under oxhälja.. Haha, vad gammal jag låter :D

Film.. Lånade filmen Män som hatar kvinnor.. Fick låna den av Jessica, och SHIT vilken bra film!
Längtar tills dom två andra kommer, och hoppas att dom är lika bra!

Imorgon ska jag packa ihop våra saker och åka hem,
från kommande vecka ska jag & Thea vara husvakt&hundvakt åt Mecha i 10 dagar!
Ska bli skönt att slippa springa i mina jävla trappor några dagar..


Nee, nu ska jag farma lite på Facebook...
:)

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja och det ska bli sååå skönt att åka till Spanien :))

Och veta att både hus och hund är i gott förvar (eller inte..fniss)



Ses snart

Puss och kram på er

2009-09-05 @ 23:11:08
Postat av: Joiie

Tittade på Män som hatar kvinnor igår, mycket bra film men gud så hemsk. Ser också fram mot de kommande. Hoppas allt är bra med dig! Kraam

2009-09-07 @ 00:18:28
URL: http://joiie.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0