Husmor!

Då var man husmor för 10 dagar!
Mecha är sjövild men dehär ska nog gå bra.. :)

Imorse åkte vi till barnvagnsaffären för att kolla om de fanns lösa delar till mina dr brownflaskor eftersom bara silikonventilerna är trasiga/stekta/brända (utan den går inte flaskan att använda)
Och där fick man bra service, killen i butiken ringde ett nr & förklara situationen och sedan fick jag luren för att förklara min adress, så dom skulle posta hem 3 st silkonpackningar till mig.. :D Hur snällt var inte de? Hon skratta dessutom när hon frågade vad som hänt med dom delarna, och sa att jag inte var ensam om att göra så! hehe..

Fick även inhandla nya nappar förståss eftersom dom låg som små färg-glada plastplättar i botten på kastrullen! :)

Frida is back in Sweden!
Var kul att träffa henne idag igen...
Äntligen är hon hemma för att stanna, inge mer frankrike nu!

Kommentarer
Postat av: Pappa/Morfar

Fint att dom hjälpte dig det finns faktiskt bra företag ännu.hoppas det går bra nu när du får vara husvakt det är bra träning inför framtiden kram på er bägge två

2009-09-09 @ 09:02:42
Postat av: Hanna ♥ Noah & David's Mamma ♥

hahaha vad har du lyckas göra med allt? ;p

2009-09-09 @ 09:56:52
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Hej Elin! Vems hund är det du passar? Ska du bo där borta de dagarna? Kram

2009-09-09 @ 17:03:57
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Maria

vilken tur att det löste sig med flaskorna :)

2009-09-09 @ 19:40:36
URL: http://byggmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0