Fest & feber!

Jag börjar med det sistnämnda, jag har precis fått min febriga bebis att somna..
Hon har gråtit, gråtit & gråtit i flera timmar här & gnagat som en tok på ALLT..
Så jag tänkte mest att de nog bara klia och irritera i tandköttet för att tänderna är på väg..
Men icke! Tempade henne till 38.5, gav en supposit och försökte trösta henne!
Stackars gumman, helt otröstlig=( Skönt för henne att hon äntligen kunde somna en stund nu,
kanske febern hinner dämpa sig lite innan hon vaknar igen!
Dumma, dumma tänder!!

Igår firade vi Emelie som fyller hela 24 år idag! GRATTIS.
Blev lite god mat,alkohol och tokerier, men mastis var ju sådär kan man säga..
Kul var de ju men, för mycke folk! Man kunde ju knappt ta sig fram nånstans!
Helt smäckat.. Men nu får de faktiskt dröjja ett bra tag tills jag går ut igen, de känns liksom inte värt de på nåt sätt när man ska ligga och va stentrött & bakis en hel dag efter!
Vill hellre vara pigg och orka busa med min underbara dotter all day long! ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha, håller med. jag har druckit en gång sen Tuva kom, de var i fredags!!! hahaha. har druckit nåt glas vin osv någon gång, men jag tror jag blivit liiite små lullig 1 gång typ. Men jag blir lätt så sjukt bakis, så det är liksom inte värt det då!!! i fredags fyllde jag år, så en kompis kom med en bag-in.box vin som vi nästan tömde... usch..!!! med massa kex, ost och morötter/dipp till, mums!! men nu tar de ett tag till nästa gång, trots att jag faktisktr var pigg dagen efter, helt otroligt! jag blir lätt så jag kräks dagen efter osv, så då är de ju inte värt de längre!!

2009-09-28 @ 11:23:03
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0