Uppe tidigt..

Idag vakna Thea redan tjugo över sex..
När hon vaknar brukar jag ta upp henne i min säng och sätta på tvn för att kunna ligga kvar & mysa i sängen nån timme.. Finns ju inte så mycket att göra vid den tiden på dygnet..
Vakna med the voice är de enda att se på tv..
Men nu tydligen slut med lugna mys-mornar i sängen!
Hon har nämligen kommit på hur man gör för att ta sig ur sängen.. Hon började med de igår morse och upprepar de numera varje gång jag lägger henne i min säng..
De konstiga är att hon aldrig ramlat ur sängen.. Men hon är smart nog för att förstå att fötterna ska ner först? Hur som hellst så gör hon de och tjoar som en tok.. Jaa, då äre bara gå upp, äta frukost & leka!

Man hinner med fantastiskt mycke när man går upp vid den tiden..
Vi har vart ute med skräp, plockat här hemma, bytt batterier i alla Theas leksaker, ringt hyresvärden, lagat avancerad mat, putsat fönster, kollat på serier jag laddat hem..allt detta, och klockan är ju inte mycke än..
Jaa, jag kommer nog få en del saker gjort idag!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0