Trött efter helgen!

Igår var vi i Ullared men där blev vi inte långvariga..
Har vart där väldigt många gånger men har aldrig upplevt att de var lika mycke folk som det var igår..
Kanske för att vi var där på en helg denna gång?
Lite hitta jag iallafall, men långt ifrån allt jag tänkt mig..

Var igång till sent igår kväll för att tvätta upp allt jag köpt osv istället för att gå & lägga mig, 
men de fick jag igen idag! Hur trött som hellst! Fast de går ju över :)

Ska försöka få in ett extra element i mitt sovrum också snarast!
Jag & Thea sover med pyjamas, täcken + filt och ändå är man helt kall när man vaknar!
Burrr...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men usch va jobbigt m så kallt sovrum.. Du kanske ska be hyresvärden att ta en titt NU på dina element.. :-) Är dom ens igång.. hehe.. Hoppas Allt är bra m Thea.. Kramar!!!

2009-10-04 @ 20:53:07
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0