Sälja nån annans grejer?

Jaa, de funkar ju faktiskt..
Hade ett gäng golfklubbor+bag i mitt förråd som är typ förrförrförra lägenhetsägarens eller nåt..
Klubborna var gamla & slitna men bagen var fin,
Så nu har jag SÅLT skiten! :) Lite mer utrymme i förrådet, en såndär bag är fan stor!
Ni kanske tycker jag är dum som säljer nån annans saker? Men de är ju ingen som lär komma tillbaks för att hämta bagen, då äre väl bättre den kommer till användning :)

Annars händer inte så mycke för min del, rätt sliten pga dålig sömn & ingen motivation..
Men imorron ska vi ta ett besök på öppna förskolan igen iallafall!
Allt för att försöka underhålla fröken suris ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

va nice!!! vilken tur att jag inte tog m bag+klubbor hem hit då.. :-P Skönt med lite klirr i kassan oxå.. :-) Ska överlägga m G om när ni kan komma hit och hälsa på... Snart hoppas jag!!! :-) Puss puss!

2009-10-20 @ 20:28:56
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0